czwartek, 21 kwietnia 2011

GDZIE SPĘDZIĆ KOLEJNY URLOP

<small>Autorem artykułu jest Xelos</small><br>
<b>Gdzie spędzić kolejny urlop</b><br>
Zanim się obejrzałem a już jest koniec stycznia i najwyższa pora pomyśleć nad nadchodzącym urlopem. Pytanie tylko gdzie się udać tym razem i co najważniejsze jak znaleźć odpowiednie dla siebie miejsce.
<br>
Zanim się obejrzałem a już jest koniec stycznia i najwyższa pora pomyśleć nad nadchodzącym urlopem. W zeszłym roku wraz z rodziną spędziliśmy na Mazurach. Wybraliśmy się tam w pełnym sezonie, więc trafiliśmy na mnóstwo urlopowiczów. Dla dzieciaków zabawa była wyborowa, harce na plaży z innymi dziećmi przypominają do tej pory, ale my z żoną chcieliśmy wybrać trochę mniej tłoczne miejsce.<br><br>Tym razem zdeklarowaliśmy wybrać się w Tatry. Odkąd pamiętam marzył nam się tydzień w zacisznym domku z pięknym widokiem na szczyty Tatr. Rozpoczęliśmy swoje poszukiwania w Internecie, pomocna w tym przypadku okazała się bardzo interesująca strona Mytambyli, która obejmuje imponującą bazę moteli, atrakcji turystycznych i interesujących obiektów. Oczywiście jak wspomniałem wcześniej nie interesował nas żaden <a href="http://pl.wewerethere.info/" title="Hotel">hotel</a>, a zwyczajny prosty domek jednorodzinny w zacisznym miejscu z dala od gwaru i legionu gości odwiedzających latem Polskie Tatry. Przeglądając serwis znaleźliśmy piękny domek jednorodzinny do wynajęcia z widokiem na Polskie góry. <br><br>Dzięki Mytambyli nie tylko znalazłem interesujący mnie domek, ale także dowiedziałem się o wielu ciekawych miejscach znajdujących się w tej okolicy, do których zdecydowanie muszę obowiązkowo zabrać swoje dzieci. Dodatkowo zainteresowała mnie polecana przez wiele osób restauracja z rzekomo rewelacyjnymi daniami z grilla. Wypada sprawdzić i na własnej skórze przekonać się o jakości miejscowych specjałów.<br>(Krzysiek
<br>---<br>
Artykuł pochodzi z serwisu <a href="http://www.publikuj.org">Publikuj.org</a>.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz